Korzystanie z Serwisu


W razie niejasności lub pytań prosimy o kontakt mailowy: sklep@wedkarskiraj.com.pl lub na stronie głównej w zakładce Kontakty


  1. Właścicielem sklepu internetowego www.wedkarskiraj.com.pl jest A&M Sklep Wędkarski Maciej Walendowski ul.Łódzka 33a 62-800 Kalisz
  2. Podane ceny w sklepie wedkarskiraj.com.pl podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  3. Do zamówienia doliczone zostaną koszty przesyłki w zależności od wybranego sposobu dostawy i płatności. Paczki z zamówionymi towarami wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Koszty przesyłek zamieszczono w dziale Pomoc/Wysyłka. Zamówienia powyżej 500 PLN, wadze do 6 kg oraz przedpłacie na konto przesyłamy na własny koszt Pocztą Polską.
  4. Możliwe są następujące formy płatności: przelew elektroniczny, za pobraniem, przedpłata na konto, system ratalny Santander Consumer Bank S.A.
  5. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-maila z informacją o dotarciu zamówienia do sprzedającego. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - kupujący wysyła do nas maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia (e-mail zwrotny); następnie sprzedający informuje mailem o przyjęciu zamówienia w którym określa czas realizacji zamówienia, koszt przesyłki pobraniowej i kwotę całkowitą pobrania. Po zrealizowaniu zamówienia sprzedający informuje mailem o wysyłce paczki. w przypadku przedpłaty na konto kupujący zostaje poinformowany mailem o czasie realizacji zamówienia i kwocie przedpłaty wraz z kosztami przesyłki . Kupujący wpłaca na jedno z naszych kont wskazaną kwotę (numery kont podane są w dziale kontakt) z zaznaczeniem imienia i nazwiska zamawiającego (wysłanie maila informującego nas o dokonaniu wpłaty i wyborze konta ułatwi nam identyfikację przelewu). Po zaksięgowaniu wpłaty kupujący jest informowany mailem o wysyłce paczki.
  6. Istnieje możliwość zamówienia indywidualnego na towary nie będące na stanie magazynowym sklepu. Realizacja takiego zamówienia może wymagać przedpłaty zaliczki (20%) po indywidualnym ustaleniu warunków i terminu dostawy.
  7. Istnieje możliwość składania zamówienia telefonicznie pod nr. +48 505 074 331 w godzinach pracy sklepu.
  8. Do przesyłki dołączony jest dowód zakupu - paragon lub na życzenie faktura VAT. Na artykuły objęte gwarancją dołączana jest karta gwarancyjna.
  9. Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo 1 do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Czas ten w szczególnie wypadkach może ulec zmianie, o których Sprzedawca informuje drogą telefoniczną lub mailową.
  10. Nie odnotowanie przedpłaty na naszym koncie w przeciągu 10 dni roboczych od daty poinformowania przez nas o skompletowanym zamówieniu i braku informacji od kupującego traktujemy jako rezygnację z zamówienia.
  11. Jeżeli do zamówienia jeszcze nie zrealizowanego dojdzie kolejne to na prośbę kupującego możliwe jest przesłanie obu zamówień jedną przesyłką.
  12. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są rękojmią , a część gwarancją producenta.
  13. Kupujący ma prawo do zwrotu nienaruszonego towaru w oryginalnym opakowaniu  razem z dowodem zakupu (paragon,faktura) w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru bez konieczności podania przyczyny. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".
  14. Kupujący jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki sprawdzić jej stan oraz stan taśm zabezpieczających (firmowych). W wypadku przyjęcia przesyłki w stanie uszkodzonym, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne braki w jej zawartości. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, należy dostarczyć produkt pocztą na własny koszt do firmy wedkarskiraj.com.pl (dane adresowe w dziale Kontakt). Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy towar na pełnowartościowy lub jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy koszt zakupu. W uzasadnionych przypadkach zwracamy również koszty przesyłki.
  15. W przypadku wymiany zakupionych w naszym sklepie towarów nie są zwracane koszty przesyłek.
  16. W przypadku reklamacji zakupionego u nas sprzętu objętego gwarancją należy przesłać go na swój koszt do siedziby naszego sklepu z dołączoną i podpisaną przez kupującego kartą gwarancyjną i opisem uszkodzenia. Po rozpatrzeniu reklamacji przez gwaranta (producenta) i uznaniu jej za zasadną produkt zostanie naprawiony lub w szczególnych sytuacjach wymieniony na wolny od wad i przesłany na adres kupującego za pośrednictwem naszego sklepu na nasz koszt lub zostaną zwrócone pieniądze za zakupiony towar. W przypadku nieuznania reklamacji przez gwaranta (producenta) koszty przesyłek i naprawy ponosi kupujący

Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że w publikowanych opisach jak i zdjęciach produktów nie ma uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek
wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt telefoniczny b e-mailowy. Wszystkie zastrzeżone nazwy materiały i znaki towarowe stanowią odpowiednio własność
ich właścicieli, wymienione są jedynie w celu informacyjnym.


A & M. Sklep wędkarski chcieliśmy Państwa poinformować, że w związku z wejściem w życie zmiany w ustawie Prawa Telekomunikacyjnego od 22 marca 2013 roku, każdy właściciel strony internetowej zobowiązany jest do zamieszczenia na swoich witrynach informacji dotyczących umieszczania plików "Cookies" (z ang. "ciasteczka"). 

Cookies to niewielkie pliki zapisywane i przechowywane na komputerze Użytkownika, które są odpowiedzialne m.in. za poprawę wydajności i szybkości działania (ładowania się) stron www, a także za lepsze dopasowywania treści wyświetlanych na stronie www .